Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Seba hero by luck (2018) 1080p

Seba hero by luck 2018 1080p:

Here you can find anime videos created by me!!!

I am not a professional animator. Actually this is my first anime video I ever created in my life!!!

I hope you will enjoy it!!!!

P.S. Sorry for my bad English maybe at some moments but this language is not my native language.

*I will not write a movie summary to avoid spoils, and make you more curious to watch it!













If you like my job support me by donating every amount you want. This is very important for me to continue to create anime movies and figures. Because these works needs a lot of free time !!!

I am using Pes-Hellas donate button because I am posting my jobs here and there is not any reason to create new!!!!  But if you want to donate especially for my movies you can write it at Donate description!!!



Εδώ θα βρείτε anime ταινίες που έχουν δημιουργηθεί από εμένα προσωπικά!!!!!

Δεν είμαι επαγγελματίας animator. Για την ακρίβεια με αυτή την ταινία ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που ασχολήθηκα με τον τομέα του anime

Ελπίζω να σας αρέσει το αποτέλεσμα!!!

Υ.Γ. Συγγνώμη αν καμιά φορά τα αγγλικά μου ήταν χάλια αλλά θα φροντίσω να τα βελτιώσω στη συνέχεια.

*Δεν θα υπάρξει περίληψη αυτής της ταινίας ίσως και καμίας άλλης(αν συνεχίσω σε αυτόν τον τομέα) για να αποφεύγονται τυχόν spoilers



Αν σας άρεσε η δουλεία μου μπορείτε να κάνετε δωρεά οποιοδήποτε ποσό επιθυμείτε ώστε να με στηρίξετε και να με ενθαρρύνεται να συνεχίσω να φτιάχνω ταινίες αλλά και φιγούρες. Γιατί κακά τα ψέματα όλα αυτά για να επιτευχθούν απαιτούν μεγάλη θυσία ελεύθερου χρόνου!!!

Χρησιμοποιώ το donate button που έχω και για τα patch διότι δεν υπάρχει λόγος να δημιουργήσω νέο!!!!  Αν παρόλα αυτά θέλετε να κάνετε δωρεά κάποιο ποσό συγκεκριμένα για τις ταινίες μπορείτε να το γράψετε στην περιγραφή πριν ολοκληρωθεί η δωρεά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου